Zeynepomer96 uykusu gelse uyur, ağlamasının başka bir nedeni olabilir. 3.5 aylık oğlum var doğduğundan beri hep az az uyudu, gündüzleri hala uzun uzun uyumaz, arada 15-20 dk kestiriyor sadece. Gece uykusuda düzene girdi 2. ayda ama 2 haftamı falan aldı düzen kurmak.