Benimki de 9 aylık her sese bakıyor ama ismini daha yeni yeni tanıyor bence, ya da denk geliyor bilmiyorum çünkü en ufak sese dönüp bakıyor .Eğer hiçbir sese tepki vermiyorsa ondan korkun .Gerçi birisinin çocuğu 5 yaşına kadar hiçbir sese tepki vermedi bırakın ismiyle seslenmeyi yani biz otizmli olduğunu düşündük, normal çıktı