Oğlum 20 aylık dün akşam saatlerinde hiç bişey yokken anlık ateşi çıktı ölçtüm ve bekledim yarım saat sonra ateş düşürücü ve ılık duş aldırdım düştü aradan kısa süre sonra yine çıktı sirkeli su yaptım kafasına eklemlerine koydum ayağına sarımsaklı yağ sürdüm limonlu çorap giydirdim fakat hala ateş bi düşüyor bi yükseliyor siz ne yapıyorsunuz bu durumlarda yarın doktorumuzdan randevu da aldık sizden fikirlerinizi alıyım yardımcı olun bana