Sizbilirsiniz Kızlar İzmir’de yaşıyorum. Ayın 15 inde oğlum 3 aylık olacak devlette göz randevu bulmak çok zor. Konakta yaşıyorum özelde bakarlar mı ? Ücret nedir?
organikirmik Sizbilirsiniz ben göz hastanesine gitmiştim (İzmir’de yaşamıyorum) ama özel de bakıyor tabii ki
ruveyda_34 Sizbilirsiniz 6. Aya kadar goturme sansınız var dıye bılıyorum benım doktorum 3. Ay ve 6. Ay arası goturebılırsın demıstı bence bıraz daha denıyebılırsınız randevu almayı ozeller cok pahalı ve goz doktoru bebeklere cok bısey yapmıyor ısıkla bakıyor goz teması kuruyor mu dıye bakıyor sorular soruyor.
cokbilmismom Sizbilirsiniz 3 aylık göz muayenesi niye yapılacak bize doktor bir yaşında yaptırdı ilk muayenesini
aysedylmz Sizbilirsiniz Sizbilirsiniz şehir hastanesi mi sadece orada randevu var çünkü, bana da günü uymadığı için özele aldım ekol 1400 tl 2 dk ışıkla baktı bir sorun yok 6. Ayda tekrar gelirsiniz dedi ben de bir şey yapacak sanmıştım odaya girmemizle çıkmamız bir oldu resmen 😀
Sizbilirsiniz ruveyda_34 çok teşekkürler doktor ilk muayene olması gerekiyor diyince 3. Ayı atlamayayım dedim. İlk oğlumda 4. Ayda devlete gitmiştik randevusuz ama artık almıyorlarmış
ruveyda_34 Sizbilirsiniz sabah saat 10 da almayı deneyın mrsh 9 59 gırın tam 10 da acılıyor randevuler ben öyle bulmuştum