AyseM canim benimde aynisi olmustu normal dogum yaptim birdem odem topladi ozellikle ayaklarim ve bacaklarim ben ihmal ettim olumden dondum gebelik zehirlenmesi gecirdim hastanede yattim,bazi kadinlarin dogum sonrasi olurmus gebelik zehirlenmesi lutfen tabsiyonuna baktir mutlaka doktora git ihmal etme cok zor gunler gecirdim umarim senin oyle degildir