Selam kızlar aranızda burun eti yaktıran varmi Ben 4. ayda yaptırdım en son ve bu seferde bayıldım öyle uzun süreli değil ama kendimden geçiyorum nedeni aneztesi ağır geliyor once doktor bir pamuklu alkollü bez sokuyor burnuma uyuşması icin ardından onu çıkarıp igne Ile aneztesi veriyor iğneyi asla hissetmiyorum yaktığını da ardından yakmaya başlıyor ve 1 dk kadar sonra aneztezinin etkisi artmaya başlayınca hop gidiyorum 😂😂e 1. 2 sene önce yaptırmıştım onda da aynı oldu 4.ayda yaptirdim gene aynısı oldu şimdi birde 8.ayda yaptiracam sol burnumu. 4.ayda yaptığımda sag burnumu yaptirdim diğerine sira gelmedi bayıldığım icin Siz yaptırdınız mı hiç sizde de oluyor mu böyle