2.5 aylık bebeğim farklı şekillerde uyutuyoruz günü gününü tutmuyor genelde anakucagında sallayarak, memeye alarak, kucakta pişpişlayarak vs bazen akşam üstleri fazla huzursuzlaşıyor, sizin uyku geçiş şekliniz nasıl , neleri faydalı buldunuz merak ediyorum lütfen paylaşın bilgilenelim😔😔😔😬😬😬