elifberrin0615 Doğum yardımı olan 5000 lirayı alan var mı ben de hala görünmüyor. Tam olarak nasıl bakabiliyoruz bir de sonuca? Ben ptt ye yatırılan paraya bakıyorum e devletten ama orada bir şey çıkmıyor