Çıldırmak üzereyim oğlumun böbrek rahatsızlığı var anne karinda belirlendi bugün doktora gittik parankim kalınlığı geçen ay 5 di bu ay 3 düştü ve hiç mama içmek istemiyor şu veriyorum içmiyorum. Doktor kilo alımının da yavaş olduğunu söyledi 15 gün sonra tekrardan gelin bakalım dedi ek. Gidaya az az başlaya bilirsiniz dedi 5 ay 5 günlük mama alması lazım almıyor şu içermiyorum böbrekleri için içmesi lazım ama içmiyorum lütfen birşeyler önerin çok çaresizim kilosu 6.800 😞😓 gerçekten çok bunaldım lutfen yardım edin intihar etmek üzereyim.