Bebeğim henüz 2 aylık. Çoklu besin alerjimiz var. Diyet yapıyorum haliyle ama düzgün beslenemediğim için mi bilmiyorum sütüm artık yetmiyor. Aslında ben yettiğini düşünüyordum ama bebeğim 1 ayda yalnızca 450 gram almış doktor bebelac laktozsuz mama almamı söyledi. Önce emziriyorum sonra da mama veriyorum ama bebeğim mamayı içmek istemiyor ne yapcam şaşırdım. Bebeğimde gelişim geriliği olmasından korkuyorum. Moralim çok bozuk. Elimden geleni yapıyorum ama bebeğime yetemiyorum😔😔
Aynı durumda olup bana önerisi olan varmı 😔