Gbln 10 haftalık hamileyim karın ağrısı ve ishal oldu sizce soğuk mu geçmiştir yoksa hormonlardan dolayı bağırsaklarda mı sorun vardır ?
atanamayansokrates Merhaba, karın ağrınız geçti mi? Bende 5 haftalık gebeyim. Aynı şikayetler bende de var, karın ağrısı ve ishal. Acilde bir sıkıntı yok dediler ama emin olamıyorum