Bebeğim altı aylık ek gıdaya da yeni geçtik ama denemediği bir şey vermemiştim bugün şimdi uykuya geçecekti emerken bi anda geri çekilip fışkırır tarzdan çok fazla kustu çok korktum ateşi falan yok acaba üşütmüş olabilir mi ya da dişle ilgili bi sıkıntı mı kusma belirtisi midir dişin anlamadım neden oldu 😔😔