Cnszeze Merhaba bir arkadaşım bugün aşılama yaptırdı. Bu ikinci aşılaması. Aşılamadan iki saat sonra karnında şişlik ve bıçak saplanır gibi ağrıları olmaya başlamış. Hareket ile ağrı artıyormuş. Başına gelen var mı
iki-bal-kiz-annesi Cnszeze karşı komşum yaptırmıştı oda öyle sıkayetlerle gıttı kıst oluşturmuştu yumurtalıklarında kıst agrı yapıyormuş hemen gıtsın doktora bence bır gün boyunca hastanede yattı hatta
Melek4406 Cnszeze oğlumdan önceki hamileliğim aşılama yoluyla olmuştu 😁 ama kalbi durdu kürtaj olmuştum 😒 hiç belirti olmamıştı bende regle yakın olmuştu belirti zaten olmamıştım hamileymişim☺️
Cnszeze iki-bal-kiz-annesi aşılama sonrası mı ağrı oldu yoksa yumurta büyütücü ilaç veriliyorken kist mi oluştu
Cnszeze Melek4406 üzüldüm sizin için rabbim oğlunuz size bağışlasın. İlk aşılama tutmamıltı arkadaşımın ama ilkinde böyle şeyler de olmamış. Bunda olduğu için tedirgin oldu. Teşekkür ederim cevabınız için 🍀