nisnurdmr Kızkar kızım 8 ay 22 günlük yani artık 9 aylık diyebiliriz bir gününüz nasıl geçiyor ne gibi etkinlikler yapıyorsunuz son olarak 2 uykuya düşebildiniz mi ?
papatyam-34 nisnurdmr 9 ay 5 günlüğüz etkinlik yok maalesef çünkü çekmece açmak emekleyerek evi keşfetmek çok daha hoşuna gidiyor abisiyle birlikte yürüme arkadaşı ve aktivite masası ile oynuyorlar kuleleri falan dizip oynatmaya çalışıyorum ama hiç ilgilenmiyor 3 uykuyla devam ediyoruz 🤗
dilekerem28 nisnurdmr bizde diş çıkarmadık henüz damağı şiş emekleme yok sürekli oyun oynamak istiyor yanından ayrılamıyorum ağlıyor yeni güncelleme geldi 9. Ay da 2 uykuya düşürdüm zaten uykuyu çok seven bir bebek değil ek gıdaya başladığımız günden beri yemekte yemiyor nasıl olacak bakalım
nisnurdmr papatyam-34 tek işim kızım sadece evi topluyorum ve yemek bide süpürge diyebilirim ona sürekli verimli olmaya çalışıp boş bırakmamaya özen gösteriyorum kontrolu olarak karıştırmasına keşfetmesine izin veriyorum yürümek istiyor sürekli evi turluyoruz yatakta zıplıyoruz ve havalar çok sıcak olduğu için küvetinde suyla oynuyoruz Size ilave olarak sormak isterim 8 ay atağı yaşadınız mı 9.ayla düzeldimi?
papatyam-34 nisnurdmr Geçenler de bir atak yaşadık ama neydi bilmiyorum ardından dişi patladı bir hafta falan sürdü bütün gün hiç durmadan ağladı uykuları bozuldu iştahı kapandı ama çok şükür toparladık
merveegem Etkinlik yapmıyoruz ama dışarı çıkıyoruz hava alıyoruz evde ise emeklediği için herşeyi keşfetmeye çalıyor gözümü ondan almıyorum Atak döneminin sonundayiz gibi bide iki uykuya geçtik bir kaç gündür Tabi bu hemen olmadı bazen üç bazen iki derken …
nisnurdmr dilekerem28 bizim belirti bile yok diş için emekliyor ama gene beni istiyor uyumak istiyorum artık acaba şimdiden düşürsem mi 2 uykuya 3 uyku cok işime geliyor nefes alıyprum