busealmilanil ben hiç hediye almadım😁 genelde organizasyonu yapıyorum, doğum gününe özel kıyafet alıp kombin yapıyorum, e pastası, süslemesi balonu vs hep benden fazlasıyla yeterli bence😂 eşim 2 yaş doğum gününde barbie nin küçük mutfak tezgahını almıştı (köye götürdük oraya gittiğimizde hala oynuyor), 3 yaş doğum gününde çadır almıştı (hiç kullanmadı koltuk altında duruyor 2 senedir), geçen sene (4 yaş doğum gününde) ailecek bungalova gitmiştik havuzlu tatil oldu hediyesi, bu sene deniz kızı kıyafeti istiyordu onu aldım sakladım doğum gününde çıkaracağım, e yine pasta, süsleme mekan derken bu sene de böyle geçecek inşallah