Bıraktırmak için çok güzel bir zaman dilimi zatwn artık ek gıda alıyor anne sütü almasa bile ona yerecek yiyecekler var bazen kendimizi aman emzireyim aman anne sütü aman çevremdekiler diye çok baskılıyoruz ve hep içe doğru kendimizi kapatıyor bence susturuyoruz bu sefer de yine bence vucud hastalanıyo böyle grip gibi değil depresyondur düşünce farklılıkları çıkıyor ne çocuğa yönelik nede kendmize göre değişim sağlayamıyoruz burda biraz irade giriyor bence devreye baktınız beslenmesi iyi güzel seçse de birşeyler yiyerek doyuyor ozaman yavaş yavaş yok edin emzirmeyi uykunuz düzene girer bebeğinizin daha rayında giden bir yemesi uyku düzeni ortaya çıkar