eysanshn Kızlar 19 aylık oğlum var sabahtan beri ishali var sabah su kustu şimdi kusma yok ama halsiz yatıyor sürekli su içiyor acaba iç ateşi olabilir mi hastaneye acile götürüyüm mü yoksa sabahı mı beklesem
imaslpr eysanshn götür canım ilaç verir çok halsiz kalmıştır yazık probiyotikde al eczaneden entoregermina bizde çok işe yaradı
alinmom eysanshn geçmiş olsun salgın varmış ateş düşürücü varsa sabah götürebilirsiniz. Sıvı kaybediyor su içmesi çok normal
amansallagitsin eysanshn su icmesi iyi brsy ama mide su ile dolunca bu kezde mide bulantısı olur suyu kusar yani ac bırakmayın patates haslayin pirinc pisirin yagli lifli gidalrdan uzak tutun muz verin.