aysenurzg Eyluladam ilk başlarda doktor söylemişti. Kullandım sonra doktor değiştirdim o kilosu iyi dedi sonra gün içinde sütüm olmadığı zaman vermeye başladım
Elas_mom Zydy sarılık olan bir bebeği 3-4 saatte bir beslemenin yanlış olduğunu doktorun sana söylemedi mi? Gerekiyorsa her saat beslemen gerekir bebeği. 3-4 saat sarılık olan bir bebek için çok uzun