imaslpr Pazar gecesi doğum yaptım hastanedeyken vurdukları ağrı kesici iyiydi ama evde parol kendinw yetmiyo ki bana yetsin napıcam da gidicek bu ağrıım
leylaaksuu imaslpr türk kahvesi iç sabah öğlen akşam 4 bile içebilirsin içtiğim günlerde hiç baş ağrım olmamıştı bi gün unuttum ölücem sandım baş ağrısından
yavrupandaannesi imaslpr kanka bende spinal oldum ama hiç baş ağrısı yaşamadım olursada kahve iç demişlerdi
minnakkofte imaslpr her ağrı geldiğinde duble sade türk kahvesi içtim o geçiriyordu.gecmis olsun çok kötü bi ağrı.bebişinizi de sağlıkla büyütün
valeriemom Canım bende çok ağır şekilde yaşadım bunu sürekli serum verdiler kahve işe yaramadı. Bir hemşire bitter çikolata sade kahve ve kola iç dedi hepsini bol bol tüketince geçti kahve tek başına işe yaramadı bende
bsr1995 imaslpr bana bol su iç demişti anestezi doktoru vücudundan atabilmek için , ama baya bol su ve türk kahvesi
mihranurk Benim doktorum geralgine k yazmıştı içerisinde kafeinde olduğu için ekstra ağrıma çok iyi geliyordu doktorunuza sorup içebilirsiniz bence