imaslpr Pazar gecesi doğum yaptım hastanedeyken vurdukları ağrı kesici iyiydi ama evde parol kendinw yetmiyo ki bana yetsin napıcam da gidicek bu ağrıım
talhamamy imaslpr evde 5 gün ağrı kesici iğne oldum berbat bişeydi doğumun tek olumsuz tarafı benım için
imaslpr talhamamy evde nasıl oldunuz ya bende en son çare öyle mi yapsam napsam migren gibi mahvetti beni
talhamamy imaslpr benım annem biliyordu o yaptı varsa çevrenizden destek alın dayanılmaz bir ağrı asla unutamıyorum uyku ve yorgunlukta eşlik ediyordu tabi ağrıya
Dryamnl O baş ağrısını bende 1 hafta çektim hiç bisey kesmiyor ağrıyı sadece sırtüstü uzanınca agri hafifliyor kalkınca yine agriyor
imaslpr Dryamnl sırt üstü uzanınca geri doğrulamıyorum ki göbeğim dikişlerme baskı yapıyor oturarak uyuyorum 😂
SooMin imaslpr Ben afedersiniz midemi boşaltınca rahatlamıştım şimdi yine sezaryenm var kara kara o baş ağrısını düşünüyorum
gonulsenim imaslpr çık su için be kola ile kahve eğilip kalkmayın yavaş olun ve en önemlisi sezaryenden çıkınca başı çok hareket ettirmemek
imaslpr gonulsenim sezeryandayken hareket ettirdim ben direk ya beta hcg düşmeye başlayınca zaten zangır zangır titredim üstüne bide kustum defalarca
imaslpr gonulsenim sezeryandayken hareket ettirdim ben direk ya beta hcg düşmeye başlayınca zaten zangır zangır titredim üstüne bide kustum defalarca
rachelgreen_ Kahve , su yine geçmiyorsa acile git serum veya iğne yaparlar diye düşünüyorum geçmiş olsun
patatess imaslpr Herkes kahve yazmış ama sonradan etki ediyor mu emin değilim. Ben doğum yaptığım gün doktorum ilk iki gün özellikle bol bol iç vücudun atsın baş ağrısı olmasın demişti. Ben ilk gün hastanede içtim bolca çok şükür yaşamadım.
Fikk Sade kahve bolca su ve en önemlisi başını ani hareketlerden sakın yavaş hareket ettir ağrı devam ederse doktora gidersin anestezinin etkisinden kaynaklı böyle komplikasyonlar olabiliyor malesef
balmelinam imaslpr bana parol degil de baska bi ilac vermisti doktorum o biraz iyi geliyordu kafeinliydi bide sirt ustu yatinca geciyodu kalkinca yine oluyodu agri😕
asliyazici imaslpr sade kahve canım bence cuma doğum yaptım bir tek kahve iyi geldi inşallah biran önce geçer 💕 benim idrara çıkarken canım çok yanıyor sende de aynı sorun var mı canım