dilekerem28 Arkadaşlar bebeğinin yüzü pıtır pıtır kırmızı oldu sıcaktan ve öpmeden isilik olmuş dediler başına gelen var mı hiç nemlendirici krem aldık ama hala geçmedi faydası var mı yok mu anlamadım
soncahilbukucuu dilekerem28 çokmu kalın giydiriyorsunuz sıcaktanda olmuş olabilir. Ben hergün yatmadan önce banyo yaptırdım geçti
Gokturkmom dilekerem28 bebeğin üzerini ince tutun hava alan kıyafetler giydirin ve su çok iyi geliyor kesinlikle
3erkekannesi__ dilekerem28 banyo yaptırın ince giydirin çok fazla öpmeyin öptürmeyin hametan sürebilirsin
balkizlar dilekerem28 gül suyu sıkın… krem kullanmayın bence iyice havalandırın… incs giydirin duş aldırın her gün
girlmama dilekerem28 denize goturunnnher posta yaziyorum isilige deniz iyi gelir ve bebege de iyi gelir
aleggi dilekerem28 benim bebede de olmuştu Islak mendille sildim ve ince giydirip serin yerde tuttum geçti :) ekstra krem sürmedim