NariNariKiminYari Bbcrrr benim en çok zorlandığım 3 yaş olmuştu 🥲 Kendini yerden yere vurmalar saçma sapan takıntılar ağlama krizleri ay düşündükçe fenalık basıyor allah yardımcınız olsun
balkizlar Bbcrrr 1.5-3 yaş arası o kadar kötüydü ki 3 yaş çok güzeldi bence.. tıkandığınız yerde destek alın bence… gerçekten bazen çözemiyoruz bize de çocuğa da eziyet oluyor
Bbcrrr NariNariKiminYari ay valla daha 3 e giremedik bile ya bu nedir arkadaş, erkek çocuk bi de allahım………
Bbcrrr bsrayblge biraz önce arkadaşımdan geliyorum 4 yaşında kızı var, dedim ki hani bitiyordu ya ben nereye kaçıcam artık dedim :D
Minigim38 Bbcrrr 33 aylık resmen illallah ediyor gören 1 damla su dökülse ortalığı birbirine katıyor yeni kıyafet giydirene kadar canımız çıkıyor kafasını yerlere vuruyor duvarlara vuruyor
Bbcrrr Minigim38 ya kreşe giderken kıçını yırtan oğlum, neden kreşten ağlıyorum diye birbirine kattı 🤣
456PlayerEsra Bbcrrr herşeyiyle tamamen gerçek 🤮bende edepsizliğin adını sendrom koymuşlar diyordum ta ki çocuğum tamamen kişilik değişimine uğrayana kadar
Bbcrrr 456PlayerEsra valla bende öyle hep kendimi sorguluyordum acaba şımarık mı büyütüyorum diye ama yok ya, allahtan yeni nesli anlıyorlar da çevre, napcan yeni nesil böyle kızım deyip beni avutuyorlar :Dddd
Birdunyabircennetannesiii Bbcrrr 3 bitiyor ne başlıyor bilin😅 Ama en çok zorlayan 3 yaştı gerçekten 3 yaştan delirmeden çıktım çok şükür gerçi çok da akıllı sayılmam 😅
Bbcrrr Huma_kus34 başlıcam şimdi bunların huylarına biz de böyle miydik acaba demekten alıkoyaöıyorum fjfkkfkfkf annem diyo ki sen asla böyle değildin yersen tabi :D
balkizlar Bbcrrr yani pskoloğa sorabilirsiniz … bazen çok basit oluyor sorunların çözümleri ama biz bilmediğimiz için zorlanıyoruz