ozgecankosar aynen öyle hatam zaten doktor seçimiydi. Benim 11 ve 9 yaşlarında kızların var 9 yıl sonra bebem oldu herşeyi unutmuşum araştıramadımda tek başıma 3 çocukla ilgileniyorum okul ödev ev iş o bu derken düzgünce araştıramadım bile bende de var hata çok kızıyorum kendime bu konuda