SerraD-1823 Merhaba annelerim 18.5 aylık oldu kızım ve uykuya meme de geçiyor. Gün içinde öyle bir emme isteği yok ama uyku saati gelince meme diye diye ağlıyor. Gece de aynı şekilde ve sık uyanıyor. Bazı anneler sirke kullanmış tecrübeli annlerim hangi sirkeyi kullandıklarını yazarsa memnun olurum. Sabır taşı en son denemek istediğim şey
bendis 22,5 aylık, sirke sürdüm tadı kokusu rahatsız etti ıyy meme acı dedi öyle devam etti. Deneyecekseniz meme istedikçe bi kaç kez sürün zaten sonra istememişti benimki. Sonuç olarak ben de işe yaradı sirke.