Kızlar yardımcı olun lütfen bebeğim bugün 9.günü hafif sarılık vardı takip edildi düşer denildi enn başta göğüslerimden süt gelmedi direk mama takviyesi başladım sma kullanıyorum yeni yeni bir kaç gündür göğsüm açıldı şükür silikonla tuttu emdiriyorum bugün bebeğim kakası hardal rengi sapsarı katı şekildeydi emzirmeye aldım bir baktım koca adam gibi ıkınıyor yine aynı şekilde daha büyüğü sert sarı kaka yaptı idrar yapıyor onda sıkıntı yok korktum ebemi aradım oda sütün yağlıysa onda oşsnilirmfrdi de olabilir dedi ya da mamayı az daha sulu yap dedi korktum kızlar bu 9 günlük bebeğin kabız olmadı normal mi sütüm sarı renk şekildeydi sağma yaptığımda ama yetmiyor sanıp mamayı abarttım ondan mı korkmam gerekiyormu kızlar nolur deneyimi olan yazsın