rabisss53 o aylarda bizimki de meme emerken titriyodu. Hatta oyle bir titremeydi ki cocuk nörologu bile videosunu gorup eeg istedi. Cektirmedim korktum. (Evet biliyorum hataydi) ama geçti. Sonra cok kisiden duydum buyurken boyle titremeler olmus hep. Benim eeg cektirmeme nedenim sadece meme emerken uykuluyken olmasi ve uyandirinca durmasiydi. Epilepsiyi tanıyacak kadar da cok gordum meslegimden dolayi. O nedenle rahat davrandım. Ama siz götürün. Telaslanmayin, ama götürün