Oğlum daha 1.ayını yeni doldurdu, son 1 haftadır sürekli uykulu ve yeteri kadar emziremiyorum birkaç dakika emip diğer göğüse geçmeden sürekli uyuyor ne yaparsam yapayım uyandıramıyorum. Kilo alımı iyi ama çok tedirgin oldum. Aynısını yaşayan var mı?