Bidam Arkadaşlar bebegim 56 gunluk ellerini kesfetmedi daha. Normal.mi bilmiyorum. Elleri.parmaklari.hep.sıkı sıkı kapali.duruyor. internette elleriyle oynar diyor ama :/ bilemedim.
mom0989 Bidam daha çok erken canım 3 aylıkken yeni yeni başladı 6 aylık olduk hala ellerine hayran hayran bakıp onlarla konuşup oynuyor 🥰😂😂
Denizincanii Bidam bizde gundeyiz oglum ellerini agzna goturup emiyor bir kac gundur bunu farkediyorm ama hep yumru seklinde her bebegin gelisimi bir olmuyor biri daha erken konusuyor yuruyor emekliyor dis cikariyor oturuyor Kimi daha gec bu da oyle sknti etmeyin bir kac gune kesfe baslar 😇
Sierra Elleri siki siki tutma olayi 4. Aya kadar devam edebilir. Ama su an gelisecek olan davranisiniz yumru halinde de olsa agza goturup onlari incelemek olacak😊
Aselhafsam Hiç ummadığın anda Bi bakıyorsun yeni bişey yapıyo keşfediyor 😊😊 demekki daha zamanı var sizin için
Bidam Aselhafsam aslinda her seyde kendimi yargılandığımdan oluyor. Ne yapiyorum.ne yapmiyorum. Acaba diyorum eksik.mi.kaliyorum. bebegim de uyuyan bi bebek. Gunduz de gece de guzel uyuyor. Diyorum bem bir seyi.yapmiyorum cocuk da ellerini kesfedemedi. Boyle sacma dusunceler iste 😅😅😅
asli2401 Bidam benim bebeğim 1 ay 3 günlük geçen gittiğimde doktorum artk eldiven takma vucudunu tanısın dedi tırnaklarını kesiyorum törpülüyorum 2 gündür açık 😂
Aselhafsam Bidam okadar mucizevi bişey ki 🥰 keşfetmek öğrenmek için doğmuşlar resmen. Bende de sürekli o düşünceler beynimi kemiriyor ama annelik te bizlere bahşedilen en büyük nimet 😁otomatik yükleniyor herşey ve doğru olanı Bi şekilde yapıyorsn 🥰
Emineyilmazz Bidam 2,5 aylıkken ellerinin hareketlerini izlemeye başladı 3 aylık oldu bugün . Uzanıp oyuncağını tutabiliyor sallıyor elini ağzına bilinçli olarak götürüp Emebiliyor
Yasebu Ben doğru düzgün eldiven kullanmadım. Belki geceleri falandır.kızım tam 2aylık. Üç beş gün önce yumru şeklinde ağzına götürüyordu . Şimdi tek tek parmaklarını sokuyor😅 kaygılanmayın yapmayıp yapmayıp bir anda yapıveriyorlar