geminibaby Merhabalar 30 günlük lohusayım kanamam çok azaldı ama çok kötü bi koku var vajinamda önceden de koku sorunu yaşıyordum ama arttığını düşünüyorum başından geçen var mı
dygskerem geminibaby bende 26 günlük lohusayım benimkide çok kötü kokuyor adet kokusu gibi değil normalmiş ama
Hazalperi geminibaby dygskerem kızlar bende 37 günlük lohusayım benimde berbattı artık dayanamadım kadın doğuma gittim antibiyotik verdi emzirenler için kullandım çok şükür kokudan kurtuldum