etl Kızlar 3 4 gündür çok halsizim ve çok uykuluyum öteki bebeğimde de böyle olmuştu. Artı olarak içimde bugün bulanmaya başladı daha adetime 13 gün var. Yapsam çıkar mı?
etl tugcedefne5561 ay inşAllah sürekli de korunduk przv ama insanın aklına gelmiyor degil ilk kez oldum böyle
tugcedefne5561 etl Ben 2 sene bebeğimin olmasını bekledim o yüzden stres yapma Allah verecekse bir şekilde oluyor anlamıyorsun bile yine de korunmak lazım
tugcedefne5561 etl Rica ederim ama çıkacağını sanmam benim adetime 3 gün kala çok çok silik çıkmıştı 10 değer ile öğrendim sınırdaydı yani nerdeyse 1 hafta sonra felan dene istersen erken gebelik testiyle