Kızım 16 aylık olmak üzere ve bebekliğinden beri karakteri böyle çok sıkılgan bir bebek sabit bir yerde asla duramaz bir oyuncaktan bir şarkıdan bir kitaptan hemen sıkılır başka şeye geçer mızırdanır bebek arabasında oto koltuğunda zaten durmuyor oturmaktan sıkılıyor ve bu durum yemek yemesine de yansıyor aslında iştah açısından sıkıntısı olan bir bebek değil çok şükür ama gezerek yemek istiyor kitap okuyarak yediriyorum genellikle onda da kitap bittiğinde yada sevmediği yere denk gelince artık yemiyor bırakıyor yani aslında doyduğundan bırakmıuor yemeyi sıkıldığı için bırakıyor ve zorla bile yediremiyoeum ağzı kilit asla açmıyor artık bu durum beni çok üzüyor yani tam bitiriyor seviyor dediğim sadece meyveler var bir de çorbalar onda da her çorba değil artık yemek seçmeye de başladı bana bir akıl verin yani tüm çocuklar mı böyle bir benim kızım mı böyle anlayamadım yani doktora da sordum yemek zamanında yemek başka birşey olmasın diyor ama o zaman bir kaşık bile yemez yani yapabilecek birşeyim yok