Merhaba. Bebeğim 4 aylık. Ama doğduğundan beri solunum yetmezliği sebebiyle yoğun bakımda. Akciğerlerinde mutasyon tespit edildi. Bu yüzden hiç emziremedim. Hep sağım yaptım. Hastaneye verdim. Hala da yapıyorum sütüm gün geçtikçe azalıyor. Artırmak için ne yapabilirim ?