nrysn Kızlar selam, Oğlum bazen oyuna dalınca parmak ucunda yürütor. Doktor iyi değil dikkat edelim dedi. Ne yapmak gerek bilgisi olan varmı?
hellobeybi nrysn 18 aylık benim kızım da bazen yapıyor. doktorumuz gelişimi iyi olduğu için oyun yapıyordur dedi ben de öyle düşünüyorum