“Üzerine güneş battığı hâlde ameli artmayan her gün, ziyandadır.”
Bu söz beni çok derinden etkiledi. Sizde üzerinde düşünebilirsiniz. Biraz zaman algımızla alakalı sanırım. Yarın kılarım, illa ki bir gün kılacağım diye düşünüyoruz ama saat saat , gün gün ömrümüzden gidiyor. Her akşam yattıgımda bugünde güneş battı ve namazlarımı kıldım çok şükür huzuruyla yatıyorum Allahım kabul etsin.
İkinci olarakta vicdan azabı çekmek ya da huzursuz olmaktan daha kolay namaz kılmak.
Eğer çok zorlanıyorsanız sadece farz kılarak başlayabilirsiniz. En uzunu bile 4 rekat oluyor. Alıştıkça sünnetlerle beraber çoğaltırsınız düzene girer.
Namaza ne gözüyle bakıyorsak oda bize öyle geliyor. Yük gibi zor gibi bakınca zor oluyor. Mesela bugün çok sevdiğim birine kahveye gittim. Sohbet muhabbet ezan okundu. Hani derler ya onca dünyevi işin içinde Allah’ı anmaktır namaz diye. Masayı bıraktım kalktım namaza. Dedim ki Allahım seni anmak ne güzel yine ben geldim :) İnanın hayatı değişiyor insanın.
Umarım faydalı olur daim olur hepimizinki. Allah yardımcımız olsun 🥰