Serracik Kızlar 4 aylık olduk Dr gidicem ama siz çoğunluk hangi kan damlasını kullanıyorsunuz birde yanlış bilmiyorsam galiba bu ay baslicam demi kan damlasına
deryata Serracik yani bazı doktor kan değerine bakıyormuş ona göre veriyor veya vermiyormuşsun burada bi kaç kişinin yazısını okumuştum. bizim doktorumuz bakmadan direkt olarak newvit kan damlasını 4. ay da başlatmıştı. kilosuna göre veriyorsun.
Feminel Serracik biz 4 ay 7 günlüğüz bizim doktorumuz vermedi şuan 6. Ayda başlıcaz dedi. Sen bir doktora götür bakalım o ne derse öyle yaparsın.
Poyraz-bebek21 Serracik biz 2.ayda başladık doktor tavsiyesiyle bizimki mecburi oldu doğdugundan beri çok fazla kan tahlili alındı
Kabarik Serracik saglik ocagi bize 4. Ay verdi ve bebegim hic icemedi acayip de kabizlik yapti sonra hemen doktora goturdm doktor bunu icirme dedi 5,5 aylikken baslatti henuz erken dedi ve sidefer kullaniyoruz cok memnunuz
deryata Tulay09 genelde öyle veriyorlar tabi doktorunuzun söylemesi daha sağlıklı olur. çünkü fazlasıda iyi değil.