hilaluyar74_ ben bi pembesini bi mavisini aldım hiç kolu da vermedi bi halt olmadı . Sadece pembesinin son kalanı döktüm makinaya artık kurtulayım diye tek atımlık kalmıştı . İnanılmaz şekilde kalıcı ve mis koktu 😅😅😅
Yine de bi daha akıtmıştım asla ne o son damlasında aşka gelip koktu .