Benimde kizim 10 gunluk , esimle ikimiz ilgilendik dogdugundan beri . Pazartesi ise basladi butun gun agladim tek kalinca . Hala kizimi anlamaya baslamis sayilmam . Bazen oyle bir agliyorki neden diyorum nesi var deneye deneye buluyorum , kendimi bende caresiz yetersiz hissedip duruyorum . Emziremedim sutum yoktu yeni yeni geliyor sagiyorum . Memede tutunmayi pek yapamiyoruz , beceriksizmiyim ben diye oturup onada agliyorum . Az once kakasini yaparken zorlandi elim ayagima dolasti . Zamanla anlayacagiz ve alisacagiz eminim . Benimde capaklanmasi var damla kullaniyorum azalcak gibi duruyor insallah .