3 yaş+3 ay oğlum. 18 aylık -2 yaş bebeklerin kullandığı fisher Price ilk arabam diye adlandırılan herkesin evinde bulunan o arabaya binip sürüyor pedalsiz tabi bilen bilir 😅 ona çok küçük geliyor ama seviyor da vazgeçemiyor. Hele parka götürmek istiyor, orada aşırı hızlanıyor bir seviyeden sonra ayaklarını bırakıp öyle gidiyor. Ayak kaslari çok iyi hareket ediyor ondan engel olmuyorum birde seviyor sonuçta.
Evde uzun zamandır pedallı 3 tekerlekli bisikletimiz var. Şuan tam ona göre aslında. Ama pedalsiz sürmeye çalışıyor onu da. Öyle de zor hareket ediyor çabuk sıkılıyor bırakıyor. Pedalı mı sert geliyor yoksa gerçekten mi pedala hevesi yok bilmiyorum uğraşmak istemiyor.
İstiyorum ki artık yaşına uygun araba kullansın.
Akülü araba falan biraz karşıyım. Tembellige alıştiriyor bence. Gorsellikten ziyade ayaklarını kullansın faydası bol olsun isterim. Onun da akülü araba diye bir talebi hiç olmadi zaten. Fiziksel aktivite sağlayacak ne tarz bir araba/bisiklet uygundur böyle bir çocuğa rica etsem yazar mısınız?