Merhaba arkadaşlar, beylikduzunde kiralik daire için sahibinden olarak bildiğiniz denk geldiginiz bir ev var mı? Kiralar zaten çok yüksek bir de emlakci 1,5 kira bedeli komisyon istiyor. Sahibinden bakılırsa daha mantıklı gibi geliyor. Umarim bilen birileri çıkar. Tesekkur ederim şimdiden 🙏🏻💐