Oğlum 4 gündür hasta ateşide var. Öksürük ve grip bir arada. Bu gün öğlen 2 saat uyudu kalktı çok mızmızdı halsizdi 1.5 saat sonra benimle uzanırken kolumda uyudu yine 1 saatten fazladır uyuyo. Normalde gündüz en fazla 2 saat uyur ama şuan toplam 3.5 saat oldu. Bide ilk uykusuna yatırmadan önce papatya özlü bi grip ilacı vermiştim o uyutuyo olabilirmi?