Bebeğim 4 aylık sağımla besliyorum çok nadir de mama verdim bu zamana kadar ama bir iki haftadır biberonu itiyor sağdığım sütü içmiyor mama veriyorum yine aynı şekilde içmek istemiyor uykulu alıyor bazen o da az bişey zaten çok kilolu bir bebek de değil beslenmiyor böyle dişten mi acaba korkuyorum yemiyor bişey olur mu geçici midir😰