Merhaba kızlar 4 martta doğum yaptım geçen ay başvuru yaptım ilk öğretmenim uygulamasından çocuk ekledim şimdi 5000 tl yatmış görünüyor sizi de bilgilendireyim dedim geçen hafta cuma günü bilgilendirme mesajı atmışlar ama yatıp yatmadığı yazmıyor bankaya gidip çekeceğim şimdi harca harca bitmez 5000₺ 😅