Merhaba kızlar oğlum temmuz da 6 yaş girecek çiş de problem yok kaka da tuvalete yaptırıyorum bez takmiyim diyorum 2 saatte bir götürüyorum yine boxer yapıyor mecbur dışarı cıkarken uyku da bez takmak zorunda kalıyorum bi ben miyim bunu yaşayan bilmiyorum ama çok zorluyor beni bu durum artık aynı şeyleri yaşayıp önlem alabilen yada çözüm bulabilen var mı acaba çiş geldiğinde tuvalete gidip yapıyor ama kaka asla yok diyor yanlışlıkla yaptım diyor çabalıyorum ama nafile