busecem dgltkn ocean microfer kullanıyoruz memnunum kabız fln hiçbir şekilde yapmıyo ben ilk sağlık ocağının verdiğini kullanmıştım vegaferon du galiba adı o kabız yapmıştı bizde “ocean” kullanmanı öneririm
dgltkn busecem tamam canım onu aldırayım teşekkür ederim bende sağlık ocağı o markayı verdi hiç kullanmadım
ebrrr789 busecem bebeğiniz kaç kilo kaç damla v diyorsunuz ocean da neye göre veriyorsunuz kiloya göre mi
busecem 2_oglanannesi bebekten bebeğe değişir tabi de ilk defa ocean dan memnun olmayanı duydum ne gibi şikayetiniz oldu
2_oglanannesi busecem kabızlık yapıyor. Ve okulda bebeği olan anneler hep onu kullanmış hepsinnin tahlilinde kansızlık var. Bende bilmiyordum aldım kabız oldu bıraktım bestirona geçicem ama hala alamadım
busecem Aynen kiloya göre biz başladığımızda 7 buçuk kiloydu ilk 7 damlayla başlayıp 14 e çıktık kilosunun iki katına çıkıyorsunuz kabız vs olmazsa
Anakraliceeee 2_oglanannesi biz bestiron kullanıyoruz ne kabızlık ne de gaz yaptı, kilosu x 2 damla şeklinde kullanıyoruz 🧚🏼♀️