Deletedmom_289 Eylül sonu itibariyle 51 aylık olacak müdür e devlet den takip edin demiş eşime ama bizde gözükmektedir
Epifenomen-gkc Deletedmom_289 kızım Eylül’de 59 aylık olacak, okul yönetimi 57 aylıktan sonra anasıfına yazdırma hakkınız var demişti.
Dondurmalikahve Deletedmom_289 60 aylık yani 5 yaşında görünür zaten anasınıfı şart değil bağımsız anaokulu da olur
2cocukluanne_ Deletedmom_289 canım ben yarı devlet olan kreşe vermiştim şu an baktım bilgisi çıkıyor anaokulu gibi girilmiş bu sene de normal anaokuluna göndericem okula sorup 61 aylık oldu
Deletedmom_289 Dondurmalikahve canım ilköğretim okulunda olan anasınıfı varmış eşim gitti sordu e devlet den takip edin temmuzun 1 inde açılıyor demiş müdür
Dmt-01 Deletedmom_289 lköğretim Okulları Adrese Göre Kayıt Okulu Sorgulama (e-Kayıt) bu şekilde yazın bi ama çalışma var diyor
Dondurmalikahve Deletedmom_289 İlkokula 5 yaşında alıyorlar ama bildiğim kadarıyla. 4 yaşı alıyor mıymış?
Dmt-01 Deletedmom_289 aynen bende ilkokul için bekliyorum çıkınca gidip imza vermek için ama sorun var bakalım düzelir elbet
Winner Sistem açıldı kızlar. Herkes baksın. Benimde yardıma ihtiyacım var. Mernis adres kayıtlı değilsiniz diyo. Ne yapmam gerekiyor
Laden Winner Blackcloud Geçen yıl arkadaşımın kızında da böyleydi. Yanlış hatırlamıyorsam nüfus müdürlüğünü aramıştı. Onlar düzeltmişti bir saat içinde de e devlette görünmüştü