32 aylık kızım 6. Ayından beri böyle. Sürekli ağzında lokma varken verme lafını işitiyorum, sanki bilmiyorum ağzında lokma var. Yanaklarını şişiriyor verdikçe biraz biraz yutuyor. Çiğneme pratikleri yaptım, anlattım. Bazen kızıyorum da istemsiz ama çare bulamıyorum. Ergoterapist de çözüm olur mu boşa emek mi olur hiç bilemiyorum.