Kızlar selam , kabin boy böyle uçağa / otobüse her yere rahatlıkla sığacak aynı zamanda ergonomik olup böyle bebiş uyuduğunda gayet rahat yatıp uyuyabileceği bebek arabası arayışı içindeyim. Aynı zamanda sağlamlık ve sürüşünün keyifli olması önemli benim için 🥲 hangi marka / model önerirsiniz tecrübelerinizi bekliyorum 🫶🏼