Bebekleriniz kendini videoda görünce ne yapıyor?
10 aylık oğlum. Ben arada izletiyorum çok heyecanlanıyor, videoda hangi oyuncağıyla oynuyorsa onu getirip gösteriyor veya yemek yiyorsa mama diyor.
Başlarda tepkisi komik geldiği için izletip durdum ama sonra da acaba çocuğun gerçeklik algısını mı bozuyorum diye düşündüm. Daha gerçeği sanalı ayırt edemez sonuçta. Sizce zararlı mı? Uzmanların bu konuda görüşünü bilen var mı?