Şimdiye kadar le natura, bephantol ve hamazinc ile hametan kullandık. Hiçbiri bebeğimin poposundaki pişiğe iyi gelmedi. Alerjisi var ondan mı bilmiyorum şu an 4.5 aylık bephantol biraz hafifletir gibiydi. Ama 16 17 gün önce antibiyotik kullanmıştık sanırım alerjisini tetikledi o zamandan beri tekrar alerji belirtileriyle birlikte kremler pişiğe de iyi gelmemeye başladı. Süt alerjisi mi geçmeyen pişiğe sebep oluyordu ya da tüm alerjiler mi cuma günü ilk kez alerji doktoruna gideceğiz neye alerjisi var bilmiyoruz. Alerji maması Evolvia ile besleniyor o yüzden farklı bir şey aklıma gelmiyor. Bir de iyi gelecek krem önerir misiniz