Rabiiul Smilebaby_ arayüz Samsung göre daha kolay yada ben senelerdir kullandığım için öyle geliyor bilmiyorum memnunum ama bende düz 16 var fiyat olarak daha yükseği de var daha düşüğü de
tugcedefne5561 Smilebaby_ Kullanırsın alışınca başka telefon kullanamazsın ben 8 senedir kullanıyorum iPhone. Büyük ekran seviyorsan plus al normal ekran işimi görür dersen 13 bile alabilirsin
[silindi] Smilebaby_ ben applecıyım seviyorum hiçbir telefon onun hızı ve kolaylığını vermiyor bana siz de önerilerden bi bakın bakalım hangisini tercih edeceksiniz hayırlı olsun şimdiden 🙃
bianneo Smilebaby_ ben iPhone 13 kullanıyorum eşim de samsung s24 ultra kullanıyor. İkimiz de memnunuz ama eşimin telefonunun kamerası çok çok iyi benimkine göre
[silindi] Smilebaby_ bende samsung s24 ultra var tavsiye ederim kamerasi harika ama butceniz biraz dusukse gecen ay ogluma samsung a25 aldik oda guzel☺️
Goktugmom_ Smilebaby_ bacım durumun varsa şu dönemde zenginsen iphone yoksa samsung s23/24 gayet iyi iPhone iyi ama pil saglıgı üst modeli vs sıkıntı